Tuğba

Tuğba
@T_ugba_
“Seni seçtiğime pişman değilim. Sen de pişman olmayacağın seçimler yap...”
Reklam
“Ölümün ne kadar çok kurbanı olduğunu çok az hatırlıyor ve çok çabuk unutuyoruz...”
"İşte o zaman, çoğu kez bir özlem duyuyorum ve şöyle haykırıyorum: “Keşke bu hislerimi anlatabilseydim! İçimde çağlayıp taşan bu canlılığa bir kağıtta can verebilseydim! Ruhun sonsuz, yüce varlığın aynası olduğu gibi, kağıt da ruhumun aynası olabilseydi…” Fakat dostum, çırpınmak bir işe yaramıyor. İçimde ki bu hislerin ağırlığı beni yıkıyor..."
"Bir şey daha var. Konuşmadan konuşmanın yolu bulunamaz mı..?”
"Sus be yüreğim.! Bende biliyorum özlediğimi; susta bilmesin özlendiğini..." Özdemir Asaf
Reklam