Sessiz yolculuklara çıkıyorum.
Sadece kitap alıntıları ve kitaplar üzerine paylaşım yapanları takip ediyorum.
Paylaşımlarım kendime bir not niteliği taşımaktadır. Kitap dostlarına da faydası olursa tabiki şahsımı mutlu eder.
Yarının olmayabileceğini, sevdiklerini bir daha göremeyebileceğini bilerek yaşamak gerek. Çünkü bir gün hayatımızın yarını olmayacak. Ve o gün bugün olabilir. Sevdiklerinize sevginizi hissettirmekten çekinmeyin, gereksiz tartışmalar ile kırmayın onları çünkü gerçekten o gün geldiğinde konuşabilecek, duygularınızı iletebilecek bir anınız olmayacak. Deprem felaketi hayatıma bu duyguyu perçinledi. Şerrin hayatıma bir hayrı varsa budur. Keşke olmasaydı, canlarımız gitmeseydi. Allah rahmet eylesin, vefat eden kardeşlerimizin mekanı cennet olsun inşallah.