Z

Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanırım ağzım açık kalmıştı ve ne beynimin ne de sesimin yerini bulamıyordum.
İnsan duygularının en tehlikelisi aşktır’’
Sayfa 109·Kitabı okudu
Çoğu kişi İstanbul Boğazı'nı yazın sever, ben kışına vurgunum.
Şairlerin dediği gibi, "Paris güzel bir salon,Londra güzel bir park,Berlin güzel bir kışla ama İstanbul güzel bir şehir"di.