Yine nazi yine almanya yine hüzün yine duyguların gözyaşına dönüştüğü bir kitap
Schindler listesi kadar olmasa da baya etkileyici ve surekliyici bir kitap
Bu kitabı herkes okuyamaz dersem belki bazı arkadaşlarımız tepki gösterebilir ama gerçekten deneyin sonuna kadar biraz zor bitirirsiniz ilk elime aldığımda bu ne zaman bitecek dedim ama bitmesi o kadarda zor olmadı