"Erkekler ağlamaz"diyorlar;bunu dediklerine göre ağlamak doğru değil.Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil?Acaba kızların kötü şey yapmaları doğru da erkeklerin ki mi değil? Ya da kızlar için ayrı erkekler için ayrı kötü şeyler mi var?