Neden hep kendime karşı bu kadar acımasız olmuşum?
Neden kendimi hep yüzüstü bırakmışım ?
Neden hep başkalarını mutlu etmek için hep kendi isteklerimi bastırmışım !
Hayır demek istediğimde her seferinde evet diyerek kendime ihanet etmişim ?
"Erkekler ağlamaz"diyorlar;bunu dediklerine göre ağlamak doğru değil.Peki ama ağlamak iyi bir şey değilse neden kızlara yasak değil?Acaba kızların kötü şey yapmaları doğru da erkeklerin ki mi değil? Ya da kızlar için ayrı erkekler için ayrı kötü şeyler mi var?