Herkes birbirinden şikayetçi, kimsenin tahammülü kalmamış, otobüslerde bile yer kavgaları var, âşıklar en ufak hatada gözlerinin yaşına bile bakmıyor, hepimiz başkasının bize biçtiği tahammülsüzlük yüzünden daha zor hayatlar yaşıyoruz. Sevginin ölçütü tahammüldür. Unutmayın bunu !
Bütünüyle unutulmaya kimsenin gücü yetmiyor. Bir duvarda iki satır yazı, bir albümde soluk bir resim, bir Selim'in ölümü bana hepsinden acı geliyor. Bir de, bütünüyle unutulmak gibi acıklı bir oyuna kimsenin yüreği dayanamıyor. Selim'e bile unutulmak ölümden acı geliyor. Selim'in ölümü bana hepsinden acı geliyor. Bir de, bütün bunları, Selim öldükten sonra düşünmek acı geliyor. Değiştirememek acı geliyor. Selim'e, ben de varım Selim, ben de varım, diyememek acı geliyor. Beni de al Selim; ölümden, unutulmaktan öteye götür. Birlikte tutunamayalım. Ölmekle bana haksızlık ettin, birçok insana haksızlık ettin. Bütün bunları diyememek acı geliyor.