bs

@Tayshe·
·
sabitlendi
Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadımı insanlar yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Uzanır tutunurlar. Kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne, kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. Herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez. Kağızman köylerinden birinde bir çift öküzüne tutunan bir adam tanıdım. Öküzleri besiliydi, pırıl pırıldı. Herkesin, "- Veli ağanın öküzleri gibi öküz yoktur," demesini isterdi. Daha gülünçleri de vardır. Ben, toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri, gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum: Gerçek sevgiyi! Bir kadın! Birbirimize yeteceğimiz, benimle birlikte düşünen, duyan, seven bir kadın!
Sayfa 149·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

bs

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
25 günde okudu
·
2026 16. kitabı
Hank Moody
6.7/10 · 185 okunma
Zenginler neden daha iyi uyur? Tabii ki zengin oldukları için.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Konu duygular olduğunda kadınlar tüm yağlı boyaları kullanırken, erkekler sadece mum boyalarla bir şeyler karalar...
Sayfa 87·Kitabı okudu