George Orwell gerçek adı “Eric Arthur Blair” olan kalemi sağlam yazarın bu kitabını değerlendirirken defterinde tek gözü (Horus’un gözü) simgelemiş lakin biz, biz olarak ikinci gözü eklersek ve bu kitabın içeriğini dolduran kişinin anlattıklarını bir de günümüz aklı ile değerlendirecek olur isek. Sevgili yazar Eric Arthur’a bu kitabın içeriğini dünya’ya açması için emperyaller mi ‘verdi’? ‘Ve’ya kendisi de emperyallerden mi soruları geliyor akla? Bu bakış açısıyla değerlendirmekte fayda olabilir..