Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelme diklerine bakarak değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime.
Stefan Zweig
“Yalnızlık iyiydi.Kendinden bir-iki adım uzaklaşıp olanlara dışarıdan bakmak ; bildiğin şeyleri yeniden bilmek için bir fırsat işte.”
Yüzen Fazlalıklar / Fadime Uslu