📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Neden şiirlerimi çalıp sevgiline kendi şiirlerinmiş
gibi okudun postacı?
Üstad, şiir yazanın değil ihtiyacı olanındır.
Benim o şiirlere ihtiyacım vardı.''
Pablo Neruda
Bence bizlerin -özellikle öğretmenlerin- çalıştığımız malzeme öncelikle insan.
Bana öyle geliyor ki, yerimiz bu anlamda çalışma masasının biraz uzağında.
Hayatın ortasında bir yere aitiz biz.