Ateizm insanların seçebileceği bir doktrin.İnsanoğlu inanır veya inanmaz. Fakat liberalizm manipülasyon yoluyla kendi kurallarını dayatıyor. Direkt olarak dine saldırmak yerine dini yok etmek için onun temellerine saldırıyor. Bugün ana tehdit liberalizmdir.
Resmi in kayitlarina göre yabanci elçiler imparatorluk sara-yina devlet isleri ya da görüsmeler için gelmezlerdi, imparatorun uygarlastrici etkisiyle "dönüstürülmeye" gelirlerdi. Imparator, diger devlet baskanlan ile "zirve toplantilar" yapmazdi, aksine imparatorun huzuruna kabul edilmek, onun hükümdargini ta-nimak üzere sadakatlerini sunmak için "uzaklardan gelen insan-larin sefkatle kucaklanmas!" anlamina gelirdi. in sarayi disariya elçi göndermeye "tenezzûl ettiginde," bunlar diplomat degil, Ila-hi Saray'in "Kutsal Elçileri" kabul edilirlerdi.
Dünyada olan bitenler hakkinda fazla endiselenme. Yapabileceklerimiz sinirli. Ne ABD'nin ne de Rusya'nin Israil'in yikilmasina izin verecegini düsünüyorum. Rusya'nin bir devlete sahip olmamizi istemesinin tek ne-deni sudur: Israil olmazsa, Araplarin 'da Rusya'ya ihtiyaci olmaz.
“Bir şey haddini aştı mı , zıddıma münkalib olur!” Aşk nefrete, iman küfre dönüşür. Bilgi cehalet olur, tevazu kibir.Ömür haddini aşınca,istikamet kabir…