Karşılaştığınızda neden hep sen yana çekiliyorsun? Neden o değilde , özellikle sen ? Öyle bir yasa mı var ? Hiç bir yerde öyle bir şey yazmıyor . Kibar insanlar karşılaştıklarında genelde yaptıkları gibi , eşit olmalıdırlar: biraz sen yana çekilecek sin , biraz da ben böylece birbirimize karşılıklı saygı duyarak geçeceğiz