Fatma

"Ey sükûna kavuşmuş benlik! Dön Rabb'ine, razı etmiş ve razı edilmiş olarak! Gir kullarımın arasına! Gir cennetime!"(Fecr,27-30)
ADEM ÇEVİK isimli okura yanıt verildi
Fatma
Ne güzel, okumak nasip olsun inşallah...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ey sükûna kavuşmuş benlik! Dön Rabb'ine, razı etmiş ve razı edilmiş olarak! Gir kullarımın arasına! Gir cennetime!"(Fecr,27-30)
ADEM ÇEVİK isimli okura yanıt verildi
Fatma
Evet çok güzel,tesirine kapılmamak mümkün değil.

Eda Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.··
3 günde okudu
·
2026 2. kitabı
Sinan Yağmur
8.4/10 · 8,3bin okunma
Fatma
Çok güzel bir kitap,keyifli okumalar dilerim.🌸