T.

Esselâmu Aleyküm ve Rahmetullâhi ve Berakâtuhu...
Aslında dinimizde de oldukça önemsenen selam olgusu, bir nevi dua hükmündedir. "Benden sana zarar gelmez." demektir bir bakıma.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Efendimiz (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) in şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir: "Her kim Kuran'ın üçte birini (ezberleyip, manasını bilip, onunla amel ederek) okursa peygamberliğin (verasetinin) üçte birisi kendisine verilir. Herkim Kuran-ı Kerimin yarısını okursa, peygamberliğin üçte ikisi kendisine verilir. Her kim tamamını okursa, peygamberliğin (vekâletinin) hepsi kendisine verilir. Ve kıyamet günü ona; 'oku, yüksel' denir. Kurandan kendisiyle beraber (ezberinde) olan bitinceye kadar okuduğu her ayet için kendisine bir derece verilir. Ve ona; 'tut' denir. o da tutar; bir de (birde ne görsün) sağ elinde Huld (cenneti), diğerinde Naîm (cenneti)."
(Beyheki)
Resulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu: "Kuran bir zenginliktir ki, ondan sonra fakirlik yoktur ve ondan başka da bir zenginlik yoktur.
Din
Efendimiz (Sallallahu Aleyhi ve Sellem): "Allah (-u Tealâ) bir kimseye kitabını (Kuranı) ezberleme (devletini) verse de o adam, kendisine verilenden daha faziletlisi (üstünü) nün bir başka kimseye verildiğini zannetse muhakkak o kimse, nimetlerin en büyüğünü hakir görmüştür (küçümsemiştir)." buyurdu.
Din
Peygamber (Sallallahu Aleyhi ve sellem) Efendimiz şöyle buyurdu: "Allah (-u Tealâ) ya (amel etmek için) dini ilimleri öğrenmekten daha üstün hiç bir şeyle ibadet edilmemeştir. Elbette bir fakih (fıklı iyi bilen bir âlim) şeytana karşı, (bilmeden) ibadet eden bin kişiden daha güçlüdür. Her dinin bir direği vardır. Bu dinin direği de fıkıhtır."
Din