Bırakalım da kalbimize batmasın kırıklar,oralar hep beyaz kalsın.
Belki beyaza yakışan en güzel renk kırmızıdır,
Ama bu kırmızılık kırıklardan akan kan değil,aşkın getirdiği o güzelliğin rengi olsun...
Sende hiç zorluk görme ki,beyazın yanına en çok kırmızıyı yakıştıranlardan ol.
Hiçbir zaman tatma kırmızı ve beyazın acı kavuşmasını...
♡
"Her zaman çok şey bekler insanoğlu,
emek verdiğinden daha fazlasını ister.
Yorulduğundan daha fazla dinlenmek ve
çabucak pes etmek.
İşte Bu yüzden her zorlukta kaçıp gitmeyi
tercih eder.
Savaşmak ruhunda,kanında olsa da içinde
asla yoktur..."
♡