TuğbaPa

Düşündüm: "Gökte herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benimki çok uzakta, karanlık ve pek önemsiz bir şey olmalıdır. Belki de benim hiç yıldızım yok!"
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

TuğbaPa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·95 syf.·
3 günde okudu
·
2025 22. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
Korkunç bir şeydi bu: ne tam diri, ne tam ölü olduğumu hissetmek. Bir canlı cenazeydim artık; ne beni diriler dünyasına bağlayan bir şey vardı, ne de ölümdeki unutmadan, huzurdan yararlandığım.
Sayfa 59·Kitabı okudu
1000Kitap
Ben çoğu zaman, unutmak, kendimden kaçmak için hatırlıyorum çocukluğumu.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Alıntı
~bana öğretmemişlerdi geceye bakmayı, geceyi sevmeyi~
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam