Sık sık sınıf ayırımından nefret ettiğini tekrarlıyordu ama beni asla kandıramadı. İnsanları ele veren konuşma biçimleridir, ne söyledikleri değil. Ne tür bir eğitim aldığını anlamak için zarif hareketlerini görmek yeterliydi. Çoğu gibi kibirli değildi, yine de göze çarpıyordu. Özellikle kendimi ifade edemediğimde veya yanlış bir şey yaptığımda takındığı iğneleyici ve sabırsız tavırlarında bunu görebilirdiniz. "Sınıfları düşünmekten vazgeç" derdi. Zengin bir adamın yoksul adama parayı kafasına takmamasını söylemesi gibi.