1000kitapta gezinirken bir ileti gördüm"Ben mutluyken diğerleri nısılda mutlu"Hak veriyorum 1000kitapta gezinirken herkesin eline kahve alıp sabahtan akşama kadar kitap okuyan kişileri ben mutlu görüyorum hem mutlu olmasa neden o iletiyi şöyle yazar:
..............Kitapımla Kahve Keyfi❤️
Bu bana çok mutlu olduğunu apaçık söylüyor gerçekten hayatın oyunlarından bıktım ben hayattan bıktım 1000kitapta bana bıktı galiba🤣 hala yeni okur olarak gözüküyorum (saat:6:11) okur olmam lazım Neyse arkadaşlar Allah'a emanet olun hoşçakalın