“Mali sistemi ve mahkemeleri kontrol edin yeter... gerisini ayaktakımına bırakın.” Padişah-İmparator size bu tavsiyede bulunuyor. Ve diyor ki:“Kazanç istiyorsanız hükmetmelisiniz.” Sözlerinde haklılık payı var, ama kendime şu soruyu sormadan edemiyorum: “Ayaktakımı kim, yönetilenler kim?”
Elleri doğuştan hissiz bir insan gibiyim... günün birinde onlara hissetme
yetisi dayatıldı. Ve diyorum ki: “Bakın! Ellerim var!” Ama çevremdeki herkes “El ne demek?” diyor.