Tüm insani duygular böyle gaddar, neredeyse canavarca hayal kırıklarıyla sonlanmıyor mu?
-Anne isek bizi yada kötü davranışlarıyla ya da soğukluklarıyla katlediyor. Eş isek kocalarımızın ihanetine uğruyoruz. Aşık ise bırakılıyoruz,terk ediliyoruz. Dostluk! Böyle birşey var mı?
Yani sağımda karanlık ve sessiz ölüm imgesi; solumda ise Bokkos şenliklerine yaraşır bir yaşam imgesi: Bir taraf matem tutan soğuk ,kasvetli doğa; diğer tarafımda neşe içinde insanlar.