"Çok acı, çünkü sevgi ilişkisi çok önemli. Özellikle şu anda benim içinde olduğum gibi durumlarda, çok iyi olmadığın zamanlarda bunun önemini anlıyorsun.
Dostlar harikadır, ama bütün gece öksürürken, uyuyamazken, birisinin gece boyu yanında oturup telkinde bulunması, yardım etmeye çalışması gerektiğinde, onlar yanımda olmayacaktır."