The Wobbegong

The Wobbegong
@TheWobbegong
"Here I stand all alone."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün kitaplar eşittir; ama bazı kitaplar öbürlerinden daha eşittir.
Edebiyat
"Eğer yeterince istersen,zengin de olsan fakir de olsan aynı hayatı yaşayabilirsin.Kitaplarını ve fikirlerini koruyabilirsin.Sadece kendi kendine, 'Burada'-alnına vurdu-'özgür bir adamım'demen lazım ; o zaman sorun kalmaz."
Edebiyat