Eskiden hiç rüya görmezdim. Eski insanlar için en sıradan ve normal olan şey rüya görmek olduğunu söylerler. Öyle ya; onların tüm yaşamları böyle bir atlıkarıncaymış işte... Ama biz biliyoruz ki rüyalar ciddi bir psikolojik rahatsızlıktır.
Peki ya devletin (en azından kendine devlet deme cesareti göstermiş olanların!) cinsel yaşantıyı kontrol altına almaması tam bir saçmalık değil mi? Kim ne zaman ve kaç kez canı isterse... Asla bilimle bağdaşmıyor, tıpkı hayvanlar gibi... Hayvanlar gibi, körü körüne çocuk doğurmuşlar. Çok gülünç! Bahçıvanlıktan, tavuk ve balık yetiştirmekten anlayacaksın (onların tüm bunları çok iyi bildiklerine dair sağlam verilerimiz var) ama mantık merdiveninin son basamağına bir türlü varamayacak, çocuk yetiştirmekten anlamayacaksın. Bizdeki Annelik ve Babalık Normları'nı akıl edemeyeceksin...
Erkekler her kültürdeki, her ülkedeki ve her yaştaki kan ve şiddetin sorumlusudur. Seri katillik ise bu cinsiyetin verdiği üstün olma ve kararları uygulama tutkusunun doruğudur. Felsefe, matematik, müzik ve benzeri şeylerin günlük hayattaki halidir. Mesela, kadın Mozart olmadığı gibi kadın tecavüzcü de yoktur.