Bu kitap bana insanların işine yaradığımız kadar değer gördüğümüzü bir birey olarak ne duygu ve düşüncelerimizin insanlara sağladığımız fayda kadar önemli oldunu gösterdi gregorun ölümüne çok üzüldüm ve ailesinin sanki gregor ölmemiş gibi hemen hayatlarına kaldıkları yerden devam etmeleri beni çok sarstı
DönüşümFranz Kafka · Ren Kitap · 2017268,1bin okunma
İlgimi çeken konu üzerine yazılmış bir kitap ben hep merak etmişimdir hayatımı etkileyen anlarda farklı kararlar almasam hayatım nasıl olurdu diye .Sürükleyici güzel bir kitap
Kitap çok ilginç sıradan bir hikaye gibi okurken kendimi bir an da o virüsten etkilenen insan gibi hissettim o çaresizliği sanki bende yaşıyormuşum gibi kitap insanı öyle içine çekiyor ve böyle zamanlar da insanın ne kadar vahşileşebileceği gerçeğini insanın suratına bir tokat gibi vuruyor. Okumanızı tavsiye ederim Kızıl Veba