Arkadaşlar Kül diye bir kitap var distopik tarzında ve onun 2. kitabı hakkında asla bilgi yok. lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi? seri olacak ve seri adı kader olacak diye biliyorum. 2. kitap adı mor ötesi olacak. cidden en sevdiğim kitaplardan ve 2. kitaba ihtigacı var.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stefan Zweig'ın doğum gününü bitmesine 1 saat kala öğrendim. Bu aralar "Bir Çöküşün Öyküsü''nü okuyorum.
Zweig bence insanların yaşamdaki psikolojisini aktarmakta çok başarılı. Ve karakterlerin günlük hayatta da karşımıza çıkması bizi ona daha çok bağlıyor.
Beni modern klasik okutmaya başlatan yazar Stefan Zweig. Doğum günün kutlu olsun.