"Hâlâ ümit etmek istiyorum. Insanlık gemisinin , bir zamanlar Titanic'in başına geldiği gibi , tehlikeden bihaber ve yok edilemezliğine inanmış bir halde mahvoluşa doğru seyretmesi , sonra da gecenin içinde orkestra 'Sana daha yakın olmak için Tanrım' ı çalar ve şampanya su gibi akarken , sonunu getirecek buzdağına çarpıp batması çok üzücü olur."