Tüçe

Tüçe
@Thehypatia
"Hâlâ ümit etmek istiyorum. Insanlık gemisinin , bir zamanlar Titanic'in başına geldiği gibi , tehlikeden bihaber ve yok edilemezliğine inanmış bir halde mahvoluşa doğru seyretmesi , sonra da gecenin içinde orkestra 'Sana daha yakın olmak için Tanrım' ı çalar ve şampanya su gibi akarken , sonunu getirecek buzdağına çarpıp batması çok üzücü olur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gece , hiç şüphe yok ki günden daha özgün ve bayağılıktan uzaktır. Zamanla fark ettim ki ben yalnızca gecenin tenine aşinaymışım, aya gelince , meğer ona ara sıra bir panjurun aralığından bakıyormuşum. Onun ışığı altında neden küçük bir yürüyüşe çıkmayayım ki ?" Doğa betimlemeleri , mitoloji , yürümenin felsefesi.. harika bir kitaptı, mitolojiye hayranlığım kat kat arttı. Ilk işim ay ışığında bir yürüyüş yapmak olacak!
Sayfa 78