"Gece , hiç şüphe yok ki günden daha özgün ve bayağılıktan uzaktır. Zamanla fark ettim ki ben yalnızca gecenin tenine aşinaymışım, aya gelince , meğer ona ara sıra bir panjurun aralığından bakıyormuşum. Onun ışığı altında neden küçük bir yürüyüşe çıkmayayım ki ?"
Doğa betimlemeleri , mitoloji , yürümenin felsefesi.. harika bir kitaptı, mitolojiye hayranlığım kat kat arttı. Ilk işim ay ışığında bir yürüyüş yapmak olacak!