Yaşamak ve ölmek fazla kesindir. Kesin olmayan ise yaşama ve ölme kararının bize ait olup olmadığı.
Sonsuz bir uçurumda, anların kıyısındayız. Hepimiz tutunmaya çalışıyoruz yaşama o,bu,şu hepimiz. Tutunmaya çalıştığımız yerde unuttuğumuz bir şeyler var. Nefesini tut; her şey durur.
Her şey bir meşgaleden ibarettir. Ne olduğundur önemli olan,kimisine göre ise bir oyalanma. Anın içinde nasıl var olduğundur aslolan. Tüm yollar yaşamın dışına götürür bizi, içinde miyiz? Ya mutlak bir bitişe ise gittiğimiz yollar? Zamanın fazla uzun olduğunu düşündüren nedir? Yüz yıl uzun bir süre midir mesela? Benim için evet, senin için belki hayır. Nerede tüketiriz yaşamımızı? Olduğu gibi ol.
Genel bir şey değil , cevapsız sorular ve akıl tutulması...
Aşk ,sevgi,hüzün,acı,bilgi dünyada eşit bir şekilde mi dağıtılmıştır? Cevabı hayır,kederlenmek için nasıl neden ama!