Bobbe’nin çektiği çile, neden sürekli pislik gibi davranma hakkı veriyordu ona? Neden birine böyle bir hak vermeliydi? Hepimiz bu karmaşanın içindeydik. Dinmiş, milliyetmiş, hepi teferruattı, gereksiz bilgiydi. Sonuçta hepimiz zamanın ön camına çarpan böceklerdik, değil mi?