Herkese Selam
Bugün sizlere J. T. GEISSINGER’ın kaleminden Mektup Arkadaşım ile geldim
Arkadaşlar kitap uzun zamandır okuduğum en garip kitaplardan birisiydi. Korku öğeleri var, smut var, dark Romance denir mi bilmiyorum ama bence o da var Belli bir noktaya kadar kitabı anlamakta zorlandım açıkçası, yer yer “noluyor ya” derken buldum kendimi ama soluksuz okutmayı başardı kurgu kendini.
Yazarın anlatımı sade ve akıcı o yüzden okuması keyifli bir kitaptı. Sonlara doğru ortaya çıkan gerçek ile öyle bir ters köşe oldum ki size anlatamam. Bunu ancak yaşayarak anlayabilirsiniz Gizemli mektuplar, Kayla’nın garip tavırları ve yaşadığı gizemli olaylar, Aiden ile olan ilişkisi…
Çok garip duygular hissettim kitabı okurken.
Gizem ve gerilimin farklı bir şekilde nasıl işlenebileceğinin örneği gibi geldi bu kitap bana. Ancak smut ve argo sevmiyor iseniz kitabı tavsiye etmem çünkü içerisinde fazlaca var. Ama bunları göz ardı ederim derseniz kurgusu ve ters köşesi için kesinlikle okumanızı öneririm.
Hayaletler ve ilişikiler hakkında güzel nüanslar barındırıyor kitap. Devamı gelir mi bilmiyorum ama bana gelecek gibi bir vibe verdi…
Okuyacak olanlara şimiden keyifli okumalar dilerim. Sonrasında konuşmak isterseniz mutlaka yorumlara bekliyorum.