Theuzlasir

Miras alınan sadece kan değil midir acaba? İnsan yaşantı ve tecrübeleri de mi miras alır? Elbette her şey rahatlıkla açıklanabilir, tabii eğer "tesadüf" olarak kabul edilirse.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece şunu söyleyebilirim
Bazı varlıklar vardır ki onlara bakmak bile insanın kanını dondurmaya yeter; şöyle söyleyeyim size anlayın: daha da korkuncu, görünmeyecek kadar yakın olması! sonra o feci korkuya, körlüğün savunmasızlığından kaynaklanan dehşet duygusu eklenir bir de
Bugün ben, eski gücümün yıkıntısından başka bir şey değilim. Yalnızca bugün, artık neye karşı savaştığımı biliyorum!
Ne düşünüyorsunuz?
Her şeyden önce şunu: insan zekasının içine gizlenmiş bazı hazineleri çıkarabilmek için mutsuzluk gerekiyor barutun patlaması için basınç gerekir hapislik oraya buraya dağılmış olan yeteneklerimi tek bir noktaya topladı dar bir alanda bir araya geldi bilirsiniz işte bulutlar çarpıştığında elektrik oluşur elektrikten Şimşek şimşekten de Işık doğar
Onun geçmişi çok kısa, yaşadığı an çok karanlık, geleceği çok belirsizdi: sonsuz bir gecede belki 19 yıllık bir ışık! Hiçbir şeye oyalayamazdı onu: güçlü ve Çağlar boyunca uçmaktan başka bir şey istemeyen ruhu bir Kafesteki Kartal Gibi hapis olmak zorunda bırakılmıştı. Tek bir düşünceye takıyordu kafasının bu durumda: akıl erdirilmesi mümkün olmayan bir kaderin, Somut bir nedeni olmadan yok ettiği mutluluğu...