Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum..
Çoğu kişi kitabın sonunu tahmin edemediğinden bahsetmiş ama ben ortalarına doğru kimin olduğunu çözmüştüm sadece sebep bende merak uyandırdı ve şaşırttı. Bendeki etkisi yazarın psikiyatrist kitabı gibi de olmadı fakat güzel okunabilir.