Çoğu kişi kitabın sonunu tahmin edemediğinden bahsetmiş ama ben ortalarına doğru kimin olduğunu çözmüştüm sadece sebep bende merak uyandırdı ve şaşırttı. Bendeki etkisi yazarın psikiyatrist kitabı gibi de olmadı fakat güzel okunabilir.
Ne derler bilirsiniz:
"Son pişmanlık fayda etmez."
Ahh Ali bey ahhh. İnsanın seçimlerinin hayatını nasıl güzelleştirirken aynı zamanda da nasıl yerle bir edebileceğini çok güzel anlatmış namık Kemal.
İntibahNamık Kemal · Pan Kitabevi · 200549,3bin okunma