Eğer bu hayatta nasıl arkadaş edinmemelisiniz sorusuna cevap arıyorsanız okuyun arkadaşlar. Böyle düşüncesiz,bencil,kalpsiz insanların hala var olması ve hiçbir zaman eksilmeyecegini düşünürsek kesinlikle göz atılması gereken bir eser diye düşünüyorum. Ayrıca çoğu kişi ağladığını yazmış ben sadece Basil'e çok üzüldüm ama geriye kalanlar beni çileden çıkarttı.