İnsanoğlunun kıskançlık, başkalarını çekememe hastalığından kurtulması, daha çok zaman alacaktı. Bu zamanın ne kadar uzun olacağını bilemem ama, yeryüzündeki kötülüklerin, ağır haksızlıkların sürekli gizli kalamayacağını,adaletin, gerçeğin yok edilemeyeceğini bilmek beni rahatlatıyor ve sevinmem için yetiyor.