Bir insan pekçok türlü ölür : hukuki olarak ölür.Siyasi olarak ölür. Psikolojik olarak ölür. İnsanın tam olarak yaşayabilmesi için, bunların bunların hepsinin birden yaşamasj gerekir.
Bizim hepimizin içinde zübüklük olmasa, bizler de birer zübük olmasak, aramızdan böyle zübükler büyüyemezdi. Hepimizde birer parça olan zübüklük birleşip,işte başımıza böyle zübükler çıkıyor. Oysa zübüklük bizde bizim içimizde. Onları biz kendi zübüklüğümüzden yaratıyoruz. Sonra kendi zübüklüklerimizin bir zübükte birleştiğini görünce ona kızıyoruz.
Bu zübükler her yerde var biz zübükler nerde varsak ,onlar da orda...