Aslinda ben Milyonlarca insan gibi hiçbir şeyin farkında olmadan yaşamayı yeğlerdim.
Çünkü Bilmeden yaşamak , bilerek ve hiçbir şey yapamamaktan daha iyidir...!!
Eğer bir grup asker su almaya gittiginde ilk kendileri içiyorlarsa ,susamışlar demektir ki tüm taburda susuzdur.
Herhnangi biri aç ise genel itibariyle hepsi açdir çünkü yemek ayrı ayrı değil toplu olarak beraber yenir..
Eger bazıları elindeki silahlara tûfeklere dayanarak yürüyorlarsa genel itibariyle yorgun güçsüz düstüklerine işarettir ..
Bunlar basit bir gözlemle keşfedilebilinir ancak önemli detaylardır