Aslinda ben Milyonlarca insan gibi hiçbir şeyin farkında olmadan yaşamayı yeğlerdim.
Çünkü Bilmeden yaşamak , bilerek ve hiçbir şey yapamamaktan daha iyidir...!!
Kisa kisa hizlica okuyup bitirebileceginiz bazi hikayelerin ders niteliginde oldugu sirin sewimli bir kitap.. diger kitap serilerindenbazilarina sahibim umarim bu kadar basit olmaz
Aslında kitabin arkasindaki 48 adet yasa kitabin özeti
Sadece bu 48 yasayi tek tek okuyarak kendi orum ve düsüncelerinizlede fikir ve yorum sahbi oluyorsunuz
Kendi düsünşelerinizin dişinda ise yazarların yapmiş oldugu genel yorum ve fikirleri değerlemdirmis oluyorsunuz..
Tabiyki acimasiz bir eleştiri yapmak istemiyorum ama ummugum kadar olumlu bir kitap gibi gelmedi , en azindan benim düşüncelerim bu yönde ..