Birçok insanla konuşurken çok sıkılıyorum. 😬Çoğu insan, tamamen kendi hayatından bahsetmek istiyor. (BANANE)Dolu bir içerik hakkında konuşmak istemiyor ve sizi asla merak etmiyorlar. Bu diyalog değil, monolog. Modern insanın etiketlenmemek için çoklu kişilerle sürdürdüğü monolog.En iyisi seçilmiş yalnızlık😄🦾