Belki dert sayısı aynı ama paylaşılmayınca, üzerine geyik çevrilmeyince, kahveye gidip dibine kadar sansürsüz bağırıp çağrılmadıkça o dertler insanın içinde şişiyor.
Öğretmen çok önemli insan hayatında.
Dayağı da onlardan öğreniyorsun, okumayı ve kimi okuyacağını da.
Ama ya ne okuyacağını tavsiye edebilecek, insanı seven, vicdanı olan bir öğretmene denk gelmezsen eğitim hayatın boyunca...
O zaman ne olacak?