İnsanoğlu etik bir hayvandır- ya da en azından, diğer hayvanlardan daha fazla etiktir. Bu yüzden dürüstlüğe arzu duyar. İçinde yaşadığı ve hayatının büyük bir kısmını geçirdiği evinden başka, dürüstlük arzusunun doğrudan karşılandığı başka
bir yer yoktur.
İki oğlum oldu. Saygı gösteriyorlardı, korkuyorlardı benden ama daha çocuk yaştayken uzaklık duyuyorlardı bana karşı...Gurur, dururdu benimki de, onlarınki de.