Ahmet Ümit’in birçok kitabını okudum. Polisiye seven biri olarak son 6-7 yıldır okumayı bıraktım. Çünkü artık kendini tekrar ettiğini düşünüyorum. 6-7yıl aradan sonra bu kitapda da aynı durum söz konusu. Değişen bir şey yok maalesef. Olaylar birbirine benzer, duygular aynı ve bu durum polisiye romanların en önemli öğesi olan heyecanı kısıtlıyor. Evet Ahmet Ümit ülkemizin önemli bir kalemi ama 50 tane benzer kitap yazmaya da gerek yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖