Herşey çok güzel olacak

Herşey çok güzel olacak
@Transilvanya
@cemal.mtr
8/10
·64 syf.·
13 saatte okudu
·
2020 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,9bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sen benim canımın yandığı yerdesin ama orada bile mutluluk veriyorsun.
Islanmak güzeldir, eğer isteğinle ıslanıyorsan tabi...Bu benim ikinci ıslanışım ,ilk ıslanışım sende olmuştu,zaten o günden sonra bir daha sırılsıklam olmadım.
Seni bana getirmeyen yollarında bir bildiği vardır.
Ve unutma, ağ her zaman denizden küçüktür,illa kaçırdığın balıklar olcak.