Polisiye,manga ve fantastik dünyalara meraklıyım. Işıl Işık'ın 6 senedir takipçisiyim.— Burada mini bir kitap dünyası kurmak ve benim gibi hisseden insanlarla tanışmak istiyorum. Takip et,birlikte konuşalım.
Bu kitap benim için çok değerli bir kitap.Dostluğu,ırkçılığı ve yokluğu ele alıyor.Kitabın sonu beni biraz üzdü çünkü hiç beklemediğim birşey gerçekleşti.Kitabın betimlemelerini beğendim açıkçası.Film izler gibi hissettiriyor.Mutlaka okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap
6 senedir takipçisi olduğum Işılımın harika kitabı.Heryeri ters köşe dolu.Olaylar o kadar karışık ki insan kitabı tekte bitirip rahatlamak istiyor.Bir an kendimi Mabel(ana karakter) sandığım oldu :D Anlayacağınız Işıl,okuru resmen kitabın içine sokuyor.Ona kadar say 2yi de mutlaka okumalısınız özellikle Deniz ile ilgili kısım... Kendini geliştiriyorsun Işıl :) Işıl Işık