melomaniac

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya siz? Okuyabiliyor musunuz?
Eskiden iki günde bir kitap bitirirdim şimdi son bir ayda bir kitap okumuşum. Aynı kitaplar dönüp duruyor elimde. Ruhen tam olmayınca kitapları da tamamlayamıyor insan.
Yorumlarda Buluşalım!
melomaniac
Öyle gerçekten, bilmem kaç ay oldu bitmiyor kitap😶‍🌫️🫣
Kitap okumak ve acı çekmek...
Resim yapmak ve acı çekmek gibi iki marifetim var.
Sayfa 38 - Profil Kitap, 1. Baskı, Kasım 2018.·Kitabı okudu
Alıntı
melomaniac
Yemek yapmak ve acı çekmek