"Bir sürü kitap okudu ama içindeki huzursuzluk azalmak yerine daha da büyüdü. Her kitabın tek tek her sayfası bilgi alemine açılan birer gözetleme deliğiydi. Okudukları açlığını daha da arttırdı."
Bu hayat neden böyle sürüp gidiyor, hangi amaca hizmet ediyor, böyle sürüp gitmesini istiyor ve neden sadece isyankar, umursamaz bir tavır benimsemiyorum?