Sonradan şunu anladım, eğer herkesin akillanmasini beklersem bu çok uzun sürecekti.sonra da böyle bir şeyin hiç bir anlamı olmayacağıni , insanların asla değişmeyecegini , onları değiştirebilecek güçte birisinin olmadığını ve bunun için emek harcamaya degmeyeceğini anladım.