İnsanın en çok ne ağrına gidiyo biliyor musun? Onların bir şeyleri uyduruyor olması değil , sonuçta yalanı her zaman bağışlamak mümkün , hatta bu insanı hakikate götüren hoş bir şeydir . Bu uydurdukları yalanlara kendilerinin inanıyor olması sıkıyor insanın canını...